melinajaderblom.blogg.se

wow - väder

Okategoriserat Permalink0
Shit vad fint väder det varit nu de senaste dagarna - så himla fint! Denna vinter har jag verkligen gillat, brukar annars vara jätteless på vintern redan i november och sedan bara gå och längta efter våren. Jättedrygt och motivationstrytande, men iår har jag bara sett möjligheter med vintern vilket har gjort det så mycket lättare. Dock ser det ut att bli ganska trist väder resten av veckan men det är en annan femma ;)
 
Jag har troligtvis bara en lektion i dag, ska därefter direkt till stallet och Doran ska få skutta lite i dag! Hade först planerat en uteritt men eftersom vi ska hoppträna på Torsdag så känns det som en bra idé att hoppa några språng innan det. Förhoppningsvis är underlaget fortfarande bra i paddocken, annars tänkte jag kanske sätta ut ett litet hinder på rundbanan. Hur som helst så ska hon få skutta lite i dag! Kul :D 
 
Nu ska jag fortsätta jobba, vi hörs senare!
 
 
 
Till top