melinajaderblom.blogg.se

Hööks 2016

Utrustning Permalink3
Gissar att de allra flesta har sett hööks kommande kollektion. Vad tyckte ni? Jag blev, som vanligt, lite smått besviken. Jag saknar det nytänkande och stilrena, men det känns som att det är lite samma varje år men med nya färger och någon liten förändring, eller kopior som inte är speciellt snygga. Däremot såg jag ett par ridbyxor som jag tyckte såg fina ut, ett par helt vanliga beiga, hoppas de är lika fina i butik. Blev även lite intresserad utav deras ridleggins, tyckte dock att de såg ut som vanliga löpartights på bilderna men hoppas att de är fina irl och att greppet är bra.
 
Men vad tyckte ni? Håller ni med mig eller blev ni imponerade/positivt överraskade när ni bläddrade igenom katalogen?
 
 
#1 - - Fia:

Jag blev oxå besviken, jag hittade några saker men det är mest tråkiga måste ha grejer. Fanns liksom inget med sån där "DET DÄR ska jag köpa känsla" . Trist tycker jag

#2 - - Elaine & Grizzly:

Också nyfiken på deras ridleggings, men av vad jag kan se ser det bara ut att vara grip vid knät - och bara "halt träningsbyxatyg" på rumpan. (?) Kan bli lite slippery för stussen, haha. :)

#3 - - Emelia:

Riktigt besviken, fanns bara några grejer som sa verkligen wow för mig men annars verkligen inte mycket..

Till top