melinajaderblom.blogg.se

Torsdag och hoppträning

Personligt Permalink0
Veckorna går lika fort som vanligt, snart är denna vecka slut också. Tur jag hade ett tidsinställt i går, även fast det kanske inte är så kul att läsa veckans schema ;) Hade inte ork till datorn alls i går.
 
Annars då? Jag är trött på morgonen som vanligt, blir bara tyngre och tyngre att kliva upp faktiskt haha, jobbigt nog. Men, i kväll är det hoppträning, wiho! Något att se fram emot i alla fall! Hoppas Doran är på bra humör och att jag kan få med mig någon som kan filma. Jag slutar 11:25 i dag och hoppträningen är inte fören i kväll så jag ska hem och äta innan. Om jag hinner skulle jag behöva köpa spån igen också, aldrig haft en häst som det går så mycket spån åt förut, lilla prinsessan. 
 
Nu så börjar min lektion, vi hörs senare. Och förhoppningsvis har jag någon film att visa efter i kväll. 
 
Till top