melinajaderblom.blogg.se

God morgon

Okategoriserat Permalink2
Så skönt att vakna i tid efter att ha haft sovmorgon varje dag nere i Smögen. Har liksom vänt på dygnet men trots att jag somnade sent i natt vaknade jag strax efter 08. Väldigt skönt som sagt! I dag har jag lite att göra. Just nu är det väldigt varmt ute så jag väntar med ridningen till senare. Ska kliva upp och käka lite nu och sedan dra mig bort till förra stallet och måla på det sista.
 
Åh förresten hurrni. I går mailade jag en del med en tjej som jag ser upp till väldigt mycket då hon behövde någon som kunde hjälpa henne med vardagliga sysslor i stallet, boende fanns på gården och Rasmus hade fått följa med. Hon tyckte det lät jättebra men tyvärr kan jag inte åka fören i slutet av Augusti och hon behövde hjälp innan dess. Såå tråkigt :( Hade varit en sån hjälp i min och Rasmus utveckling. Blö.
 
Jaja, så är det. Nu ska jag kliva upp, vi hörs senare!
 
#1 - - Fia:

Cornelia rylen ? Det hade varit drömmen även för mig.

Svar: Jajamen! Jaa verkligen, hon skulle höra av sig ifall det inte blir av så hoppas på det haha!
Melina Jäderblom

#2 - - Erika Pettersson:

Synd att de inte blev något 🙁

Till top