melinajaderblom.blogg.se

Hemmaaa

Okategoriserat Permalink0
Hej på er! Jag kom hem vid 20 tiden och växlade bara några ord med min familj innan jag satte mig i bilen och for till Rasmus. När jag kom dit stod han i boxen och käkade hö, tog ut honom och pussade halvt ihjäl honom tror jag haha. Rasmus är utan tvekan det bästa köp jag någonsin gjort. Trots att han inte alls var som vi trodde på många plan så är han verkligen en riktig bästavän, lillprinsen. Tror han hade saknat mig lite i alla fall för han ville bara stå och goa hela tiden, det brukar han ju även göra annars men nu hade han stenkoll på mig och försvann jag in i sadelkammaren så kikade han in där.
 
Borstade, masserade och kände igenom honom ordentligt, satte på botpaddarna och sedan fick han gå in i sin box igen. Hade även ett paket på lådan i dag när jag kom hem. Senskydd ifrån Veredus som jag kom över till ett rätt bra pris, både fram och bak, de satt perfekt! Har i princip bara använt mina läderskydd och även fast de är jäkligt snygga är de inte så smidiga eftersom de blir så smutsiga och freak som jag är så putsar jag de nästan varje dag. Lättare med skydd i hårdplast som man bara kan torka av istället!
 
Nu - sova. I morgon ska Rasmus ridas ut en sväng och jag ska göra det absolut sista i gamla stallet och sedan är det pysselkväll på ARK. Hoppas verkligen de kan anordna någon p&j snart... Det är helt perfekt träning för Rasmus. Nog babblat. God natt, vi hörs i morgon.
 
Till top