melinajaderblom.blogg.se

Nattblogg

Okategoriserat Permalink1
Hej hurrni, sent inlägg hehe. Jag känner mig dötrött men ändå rastlös, går jag och lägger mig nu kommer jag bara ligga och vrida på mig hela natten typ. Så sitter och läser lite bloggar nu i hopp om att bli lite trött. Går väl sådär.
 
I morgon är jag ledig, som jag har längtat haha. Så har planerat massa skoj, bland annat ska jag och Rasmus hoppa lite och sedan på kvällen ska jag och Lucas till Tynderö och käka! Mysigt. Någon som vill följa med och filma lite i morgon? Skulle vara så kul att se, både för mig och även för er ;) Händer mycket med honom nu, känns som att han utvecklas för varje dag.
 
Har tänkt åka till färsta något nu framöver och miljöträna lite, hade varit så kul om vi hann vara med på någon tävling i slutet av säsongen, både i hoppning och dressyr. Men det beror ju på hur mycket vi hinner åka iväg innan dess, för det är det han behöver mest just nu. När vi rider hemma känns han toppenfin men när det är mycket runt omkring blir han väldigt valpig. Får se om vi hinner åka iväg till helgen kanske.
 
Nu känner jag att tröttheten börjar ta över, så blir nog sängen för min del nu. Vi hörs i morgon, förhoppningsvis har jag lite bilder eller film att visa er!
 
#1 - - Erika Pettersson:

Så otroligt fina bilder! 😊

Till top