melinajaderblom.blogg.se

Gårdagen

Okategoriserat Permalink1
I går fanns inte riktigt tid för bloggen, men gissar att de flesta av er ändå hade saker för er. Man brukar ju ha det på lediga dagar sådär mitt i veckan. I går fick Rasmus sin välförtjänta vilodag och det blev istället en massa pyssel. Sedan fick han beta gräs i 30 minuter i det fina vädret, mysigt! Han verkade i alla fall väldigt nöjd över den aktiviteten haha. Hämtade även ut mitt nya träns, ett Dyon Crystal som jag väntat på väldigt länge. Skickade då ett mail och frågade om något blivit försenat och då fick jag som svar att de skickat avin på sms, och min telefon är ju sönder. Så skyndade mig till statoil så fort jag fått sändningsnr och som tur var fanns det fortfarande kvar. 
 
Tränset satt som en smäck och det glittar sjukt mycket och fint!! 
Mockade sedan hagen och han ville såklart vara med hela tiden, kollade så att jag gjorde rätt haha. När jag var klar i stallet åkte jag hem och gjorde mig iordning då jag och Lucas som sagt hade bokat bort på Estreet. Så himla god mat där! Sedan gick vi lite på stan där de ny äntligen har byggt klart runt ån, så himla fint!
 
 
 
#1 - - Fia:

Ååååh så jäkla snyggt. Vill oxå ha

Svar: Jaaa det är svinsnyggt! Glittrar som fasen i solen :D
Melina Jäderblom

Till top