melinajaderblom.blogg.se

Update

Okategoriserat Permalink0

Att bloggen skulle bli stående var väl kanske inte oväntat! Men en liten uppdatering kan jag ju bjuda på även fast det inte är något jätteroligt som händer haha. Har jobbat långpass varje dag sedan jag kom och är inte ledig fören på tisdag så det finns inte så mycket tid till att skriva här. Mina dagar består av jobb, och sedan plugg, typ. Alla är jättetrevliga och snälla och hjälper mig jättemycket, vilken verkligen uppskattas. Det är såå mycket information och allt ska memoreras på så kort tid, så jag känner mig lite stressad men det går bra. På söndag har jag uppkörning som PL (produktionsledare) så det är bara plugg som gäller nu.

Har fått lite bilder skickade av Johanna som tar hand om Rasmus och jag vill bara åka hem ännu mer, lillhjärtat. Men förhoppningsvis så går tiden fort! Nu ska jag sätta mig och läsa igenom lite i pärmen innan jag ska tanig till jobbet och köra ett 12-21 pass. Vi hörs när vi hörs! 😄

Till top