melinajaderblom.blogg.se

Fem månader

Okategoriserat Permalink1
Snart är Oktober här och i dag har jag haft Rasmus i hela 5 månader! Gud, tiden bara springer iväg... Ska åka förbi media markt och kolla vad det är för fel på min hårddisk. Köpte ju en i våras eftersom skoldatorn skulle lämnas tillbaka och förde över alla tusentals bilder på den. Men nu går den inte att hittas på någon av de datorerna jag provat... Hoppas verkligen de kan hitta något knep för jag har så mycket betydelsefulla bilder och filmer där som jag verkligen inte vill förlora, det var ju liksom därför jag köpte en hårddisk denna gång. 
 
I dag ska jag och Ellinor åka förbi grafströms en sväng, sedan måste jag kolla ifall jag kan lämna in min telefon som varit sönder alldeles för länge. Sedan ska Rasmus ridas, vad vi ska göra har jag inte bestämt mig för ännu. Jag hämtade ut en padd i Måndags som jag är jättespänd inför att prova. En Mattespadd med fronriser. 
 
Vi hörs senare! :) Haha åh kolla denna bild, lillskrutt.
 
#1 - - Jenny:

En hårddisk kan också gå sönder. Spar alla dina värdefulla bilder på Icloud eller något sådant också. Där kan dom aldrig försvinna!

Svar: Den var som tur var inte sönder ;)
Melina Jäderblom

Till top