melinajaderblom.blogg.se

Toktosse

Okategoriserat Permalink1
Inte var lilleman trött efter gårdagens träning i alla fall, herregud vilken energi haha! Vi red ut en sväng i en timme, lite runt och överallt typ. Både på grus/sand och gräsvägar och asfalt så det blev väldigt varierat underlag! Det blev typ bara skritt. Tog några kortare travsträckor emellanåt och det var ungefär bara då som han kändes fin, annars var han vääldigt spänd och på tårna i dag. Gjorde ingenting dumt men var verkligen i sin egna bubbla och helt opåverkbar. Jag gillar inte alls när han är så, men är samtidigt bara väldigt glad över att det går att rida ut på honom nu, jag får inte glömma att för några månader sedan gick det inte alls. Så förhoppningsvis kommer han i framtiden kunna slappna av ute utan sällskap också! Men det får ta sin tid :)
 
Har inte ens hunnit med hälften av sakerna jag tänkt göra i dag, när jag faktiskt är ledig, utan valde att skjuta fram det till i morgon istället och beta av listan efter jobbet. Har istället hunnit städa undan lite snabbt på mitt rum och beställt en ny telefon. Min touch la ju av förra veckan och jag känner inte att det är värt att chansa på att det är för att skärmen är trasig och lägga ut pengar på att laga den, då den dör så fort jag går utanför huset. Enda gången den fungerar utan problem är mitt i sommaren när det är väldigt varmt ute, men annars dör den som sagt direkt. 
 
Så, ännu mer utgifter. Denna månad blir inte kul med alla vanliga räkningar + hovis, nya bromsskivor till bilen + bromsbelägg, och i går la elen på transporten av också!! Kanske är tur i oturen att det inte är jättemycket tävlingar i maj, haha.. Och tur att man jobbat röven av sig i April ;) 
 
Ska även sälja lite mer grejer, bland annat detta sviiiinsnygga setet... 
Nu ska jag försöka städa klart på övervåningen, vi hörs i morgon! 
#1 - - Erika Pettersson:

Åh varför sälja de snygga ? :)

Till top