melinajaderblom.blogg.se

Natti

Okategoriserat Permalink0

Denna dagen har känts jättelång men samtidigt inte. Åkte till hööks strax innan 11, köpte med mig lite tråkiga men nödvändiga grejer och stod och kände på några av nyheterna... men fick hålla mig, haha. För en gångs skull så tyckte jag faktiskt det fanns mycket fint! Alltså var länge sedan de lyckades så bra med en kollektion enligt mig 👌🏼


Sedan åkte jag direkt till Rasmus, provade dressyrsadeln som vi båda faktiskt trivdes bra med... ska räkna lite på det. Hade verkligen varit bra med en dressyrsadel, man får en helt annan känsla. Vi red det planerade joggoasset på lite hårdare underlag, en tur på 45 minuter. Rasmus kändes helt okej. Lite på tårna men kom till arbete emellanåt och kändes då såå fin! 

Sedan åkte jag till Ica och köpte med mig lite grejer till Mammsen som skulle få främmande innan jag styrde mot jobbet. Nu har jag precis kommit hem och ska slå huvudet i kudden och förhoppningsvis vara någorlunda utvilad så vi kan prestera på träningen för Gittan! Hoppas jag kan få med mig någon som kan filma. Ska bli väldigt kul att se vad hon har att säga om oss nu! 😀

Till top