melinajaderblom.blogg.se

Snabbt inlägg

Okategoriserat Permalink2
Precis hemkommen från jobbet, trött och med en enorm träningsvärk från gårdagen. Skönt men inte så passande på jobbet haha. Rasmus fick vila i dag då jag behövde sova ut imorse. I morgon ska vi prova träna för Björne för första gången, ska bli väldigt spännande! Hoppas jag får med mig någon som vill filma. Sedan hinner jag nog inte med så mycket, hem efter träningen och duscha och sedan åka och jobba igen. Läängtar till nästa helg då jag äntligen är ledig två dagar på raken. Har en ganska pressat schema nu som sagt, vilket jag gillar men man uppskattar liksom verkligen ledigheten då med! 
 
Näe, nu ska jag sova så jag orkar med morgondagen. Hörs då :)
Hahaha jag döör... Tänkte egentligen inte haka på och galoppera alla tre då Rasmus som sagt har en djävulsmanke och det var precis där vågorna var som värst så Rasmus tyckte det var lite läskigt och blev då lite stötig... Stötig galopp + jättemanke är ingen härlig kombo hahaha.. Höll ett rejält grepp i manen och bara asgarvade och hoppades att jag skulle sitta kvar. 
 
#1 - - Lina H Carlzén:

Han är ju superfin 😍 Jag tycker han var tuff ändå för att vara tittig. 😊

#2 - - Josefine Fred:

😂😂😂

Till top