melinajaderblom.blogg.se

Trött

Okategoriserat Permalink1

Har sovit så bra de senaste dagarna, visserligen inte känt mig utvilad men har i alla fall sovit hela nätterna. I går kunde jag inte somna fören klockan var typ 03 och vaknade 5 timmar senare. Trött är förnamnet och är inte supertaggad på att jobba 12-23 i dag. Bara att bita ihop 😁 Rasmus ska få vila i dag då jag helt enkelt inte hinner/orkar. Planen var att kliva upp i lite bättre tid och rida på morgonen men behövde sova mina timmar. Men det gör inte något, han har gått några hårdare pass nu. 


Han kändes väldigt fin i går och han charmar ju som vanligt alla. Så vi får se vad som händer nu. En häst som jag är väldigt intresserad av och varit till salu ett tag finns fortfarande kvar. Brukar inte tro på ödet men man brukar inte ha sådan tur. Så håll en tumme att vi kan få allt att klaffa. Det är ju inte bara sånt här✊🏼Om inte annat får ni gärna hjälpa mig hitta min nya bästis. Hittar typ ingenting så skicka gärna länkar på fb! 😁

En mindre charmig bild på Rasmus i nerförsbacke från i går, och paketet jag hämtade ut i går! Verkligen ett perfekt transporttäcke!


#1 - - Johnf553:

Hi, everything is going well here and ofcourse every one is sharing information, that's really fine, keep up writing. cdakfffddfbe

Till top