melinajaderblom.blogg.se

Is överallt

Okategoriserat Permalink1

Fyyy vilket underlag vi har ute nu. I går hade jag och Fia planerat att jogga hästarna på rakbanan men det blev bara två svängar i trav, sedan trampade Lima av sig en sko. Jag och Rasmus jobbade lite i paddocken efteråt och han kändes alldeles sprallig i kroppen. Han var verkligen laddar i går. Först förstörde han sin grimma på gången sedan slet han sig typ.. 4 gånger i hagen och förstörde sitt grimskaft. Ja herregud, ibland funderar kag vad som försiggår i hans skalle. 


Så i dag åker vi in till ridhuset istället för det planerade passet i paddocken iom underlaget. Jag stängde i går och fick stressa som tusan till jobbet så i dag ska jag åka till stallet ännu lite tidigare. I går spenderade jag liksom 4 timmar där utan att vara speciellt långsam..🤔 haha. Vi hörs senare!

#1 - - Marre:

åh va bra pannbandet passar honom! :)

Till top