melinajaderblom.blogg.se

Äntligen hemma

Okategoriserat Permalink0
Puuuhhh lååång dag. Nu ska jag äntligen få sova, trots att jag inte är trött just nu, haha. Värre för några timmar sedan, nu har tröttheten liksom gått över. Har som planerat barar spenderat dagen på SRK för att kika på 140 och 150 klasserna som var i dag, himla roligt att se och många inspirerande ritter fick vi se. Och vissa hästar ville man ju bara sno med sig hem, haha, shit alltså. Sedan åkte jag direkt därifrån till jobbet och både jag och min medarbetare var trötta så det tog lite längre tid än vanligt. Men nu är jag äntligen hemma i alla fall och ska försöka sova. I morgon ska Rasmus ridas och sedan jobbar jag kväll igen. 
 
Bjuder på några bilder från i dag, så kul att stå bakom kameran igen! Går alldeles för långt mellan gångerna. 
 
Till top