melinajaderblom.blogg.se

En jobbig dag

Okategoriserat Permalink1
Trots strålande sol ute så känns det som att det ligger en tung dimma över mig. I dag blir en riktigt tuff dag. Vet inte hur jag ska känna eller tänka, känner mig för stunden bara tom och fruktansvärt ledsen. Livet tar oväntade vändningar ibland.
 
I kväll stänger jag, jobbar alltså 15-23, hoppas på lite mindre folk än i går. Herreguud så mycket det var, kö konstant och vi var en person kort + att jag var fast i köket då ingen annan kan det till 100% = mardröm som arbetsledare. Fy. Så i går fick jag jobba över, från 08:30 - 19:30. Så på kvällen tog jag och lilleman en skritt-tur runt området, upp för klätterbacken och sedan skogsslingan ner tillbaka till betet igen. Vi hade turen att rida iväg precis under ett uppehåll, i går regnade det nämligen nästan hela dagen. Han var väldigt pigg och glad, lite tittig ibland men inget märkvärdigt. Lillbubben. 
 
 
 
#1 - - Erika Pettersson:

Han är så fin!

Till top