melinajaderblom.blogg.se

God morgon

Okategoriserat Permalink0

Yes, ledig i dag! Efterlängtat som tusan haha. Jag ska snart åka bort till Rasmus och möta upp samma kvinna som provred förra veckan. I dag har hon med sig sin stallägare som även är veterinär som sällskap. Jag är kluven, vill att det ska gå bra men samtidigt inte, fy alltså. Men som jag skrev sist, ska jag sälja honom så är det till någon som henne. 


Så efter i dag vet jag hur allt blir och kan börja planera framtiden. Just nu känns allt som på "paus" och det känns väldigt oklart. 

I eftermiddag har jag inga planer alls så funderar på att kika på våran pay and jump eller om jag ska åka till stan och käka middag med några vänner. Obestämt än så länge! Vi hörs senare i dag, håll en tumme att det går bra för oss. Eller inte. 

Till top