melinajaderblom.blogg.se

Lördag är det va?

Okategoriserat Permalink1

Gud vet knappt vilken dag det är längre. Just nu sitter jag på jobbet och slänger i mig lite lunch. I går var en lång dag, många timmar i bilen och de två hästarna var väldigt fina båda två. Men den första var inte alls min typ, den andra dock... Gud vilken häst. En riktig eyecatcher. Får se hur allt blir. 


Just nu känns det nästan inte som att jag är redo för en ny häst, känner mig så himla ledsen över Rasmus. Det känns verkligen svårt, det var, och är ett fruktansvärt svårt och tufft beslut. Fy. Men huvudsaken är att han får det bra, jag överlever alltid. 

Nu måste jag ut igen. Men direkt efter jobbet ska jag och lilleman trimma lite, får se om jag kanske kan rigga upp telefonen så det kommer upp lite nya filmer och bilder på oss. Vi får se! Men vi hörs senare!

#1 - - Erika Pettersson:

Ska du inte behålla Rasmus längre? 😔

Till top