melinajaderblom.blogg.se

Mys

Okategoriserat Permalink0

I går hade jag sån huvudvärk hela dagen, släppte inte fören strax efter kl 23, så då drog vi ut på en mysig uteritt på lite drygt en timme, mest skritt men joggade lite i trav och galopp också. Fick med mig mamma och pappa som sällskap också, inte illa 😂 Rasmus skötte sig jättebra, bara går på rakt fram i kolsvarta skogen. Verkligen en enorm utveckling sedan han kom, så stolt över honom. 


I dag ska han nog få vila, eller så blir det en kvällstur igen. Är så himla trött, känner mig sjuk. I morgon ska jag åka och kolla på två suuperfina hästar... känns svårt att leta annan häst, eftersom jag egentligen vill ha Rasmus liksom. Men dessa två är som sagt två väldigt fina hästar, tror mer på den ena men den är såklart i en mycket högre prisklass också. Jaja, mer om det i morgon! Håll en tumme😁

Till top