melinajaderblom.blogg.se

Nattinlägg

Okategoriserat Permalink0
Heeej, preciiis kommit hem från jobbet. Blev många timmar i dag, det gillas! Dagen har gått fort som vanligt. Sov lite längre än planerat imorse då jag somnade alldeles för sent i går. Så åkte direkt till stallet efter att jag vaknat och tog in Rasmus då Jossan som sagt skulle komma i dag. Fick svar på lite frågetecken och var både jätteglad och lite besvärad när hon åkte. Berättar mer i morgon.
 
Hann åka hem, äta en macka och sedan direkt till jobbet. Så var den dagen slut liksom, haha. Näe, får se hur länge till jag blir kvar på det här jobbet, har lite funderingar kring att eventuellt börja leta något annat. Men får se hur det blir! Näe, nu måste jag sova. I morgon är det samma visa igen, stallet och sedan jobb. Natti!
 
Dessa bilder är från när vi åkte iväg med Rasmus för första gången, Juli förra året! Minns att jag var såå himla nöjd och han skötte sig så himla bra! 
 
Till top