melinajaderblom.blogg.se

Ännu en lång dag

Okategoriserat Permalink1

Upp tidigt imorse, åkte bort till hästarna och slängde in hö, tog av lilleman täcket och sedan rullade jag mot jobbet. Gjorde det sista av inventeringen och skickade in det innan jag åkte hem, åt frukost och sedan körde jag Rasmus till stallet med bilen fullproppad av grejor. 


Rasmus fick jobba lite på linan över bommar i dag, han var sååå duktig. Sånt är iga som helst problem för honom längre. Duktiga killen. Sedan städade jag en del i stallet, plockade en massa på stallgången och plockade in alla mina saker. Bara några småsaker kvar på betet nu som jag tar i morgon. Sedan hann jag hem, duscha och få i mig två mackor innan jag åkte till jobbet i gen. Nu har jag äntligen kommit hem efter en stressig dag på jobbet och ser så mycket fram emot en ledig dag i morgon😅 

Finns dock mycket på agendan ändå, såklart! Ska hämta upp en tjej på flygplatsen i morgon fm som ska kolla på Rasmus, efter det så ska jag gå igenom alla mina saker. Alla täcken, skydd, schabrak osv och se vad jag verkligen ska ha kvar och inte. Måste även hinna åka och köpa foder i hällom. Och städa. Och lite andra småsaker, haha. Dagen kommer gå i alla fall! 😅

Och juste! I går köpte jag en dressyrsadel!! Så jäkla nöjd över mitt köp haha. En superskön prestige är det. Hoppashoppas att nästa polle kan ha den. 

#1 - - Pharmd29:

Hello!

Till top