melinajaderblom.blogg.se

Äntligen

Okategoriserat Permalink0
ÄNTLIIIGEN kom jag hem. Fyy vilken lång dag och ändå hann jag inte med allt. Måste in till jobbet tidigt i morgon och göra det sista av inventeringen, allt måste vara inskickat innan kl 11. Puh. Alltså varenda pinal ska räknas, varendaste liten grej. Det blir en hel del kan jag säga. Höll på många timmar i dag och var där nu igen nyss men jag orkade inte göra det sista så det får jag som sagt göra i morgon istället. Så nej, ingen riktig sovmorgon, haha.
 
Men jag hann i alla fall rida en sväng på typ 50 minuter på mitt nervrak till häst. I dag fungerade ingenting alls, i dag hade varit en perfekt dag att trimma. Ni vet när de är så himla vakna och på hugget, då får man ju ofta till det där lilla extra i ridningen om man lyckas hålla huvudet kallt. I alla fall på lilleman. Men däremot är det inte alls bra att rida ut såna här dagar. Speciellt inte utan sällskap i spöregn och kolsvarta mörkret. Haha. Menmen, vi tar nya tag i morgon! Då ska det trimmas kan jag lova ;) Återstår att se om vi åker till färsta eller håller oss till paddocken hemma. Hann även spåna upp boxen och tömma + slänga allt gammalt spån.  Skönt!
 
Nu ska jag slå huvudet på kudden så jag tar mig upp i morgon.. Natti!
 
Till top