melinajaderblom.blogg.se

En bra måndag

Okategoriserat Permalink2
Minst sagt. I dag var det väldigt väldigt lugnt på jobbet och jag hade tur att få sluta två timmar tidigare, något jag faktiskt inte klagar på i dag haha. Åkte och hämtade upp Ellinor och sedan drog vi på en liten shoppingrunda. Så sjukt många fina schabrak som kommit in på equeen... Fick verkligen hålla i pengarna haha. Hittade minst 3 stycken som jag verkligen ville ta med mig hem. Nästa gång kanske! ;)
 
Nu har jag hunnit vara i stallet och fixat ännu mera i skåpet, för typ... vadå, fjärde gången de senaste dagarna? Haha! I morgon är jag ledig men dagen är fullproppad ändå så nu ska jag hoppa in i duschen och sedan gå och lägga mig så jag tar mig upp i morgon. Vi hörs då! 
 
#1 - - Fia:

Men hur gick det då??????????😀

Svar: Dansade igenom! 😍
Melina Jäderblom

#2 - - Fia:

Tjihoooo Grattis😍😍

Till top