melinajaderblom.blogg.se

Söndag

Okategoriserat Permalink2

Ingen koll på dagarna alls, känns som att varje dag är tisdag, haha. I går gick jag ju och la mig i hyfsat bra tid men somnade gjorde jag inte. Vaknade sedan tre gånger i timmen typ under hela natten så när klockan ringde trodde jag att det var ett skämt😅


Tog mig upp och iväg till jobbet i alla fall, det flöt på bra men senaste dagarna har det varit så himla svårt att beräkna försäljningen. Svårare än vanligt. Men vi har kämpat på och gjort vårat bästa! Även i dag. Tröttheten kom så fort jag kom innanför dörren så i kväll får jag nog inte mycket gjort. Öppnar i morgon igen så ska försöka hålla mig vaken så jag förhoppningsvis sover bättre i natt. 

I morgon är det dock en stor dag och jag är såå nervös... så har en känsla av att jag kanske har lite svårt att somna i kväll ändå 😅 Fy haha. Håll en tumme! 

I brist på andra bilder bjuder jag på en bild på en jättesöt polle jag provred för någon månad sedan. 

#1 - - Matilda:

Varför sålde du Rasmus och ska köpa ny häst? Klickade du inte med Rasmus eller vill du ha något mer utbildat?
Jag tyckte det såg ut som han hade mycket kapacitet, men han kanske har fel inställning till tävling om det är det du vill.

Mvh Matilda

Svar: För att göra en lång historia kort så blev jag ju lurad på Rasmus. Fick hem en häst som var rädd för hinder och som flera försökt "fixa till" fick jag veta i efterhand. Jag klickade dock otroligt bra med honom och kemin stämde perfekt så jag ville ge honom en chans och i alla fall låta honom landa innan jag tog ett beslut hur jag skulle gå vidare. 1,5 år har gått och han har blivit enormt fin, mycket mycket bättre men han har ändå inte det där suget till att hoppa så därför tog jag det otroligt tunga beslutet att sälja honom som dressyrhäst istället. Så han skulle få göra det han tyckte var absolut roligast och även samma för mig, men det var oerhört ledsamt och han kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta! Hoppas det besvarar din fråga :)
Melina Jäderblom

#2 - - Fia:

Åååååh håller tummarna benhårt nu ✊️✊️ Så spännande

Till top