melinajaderblom.blogg.se

Väntan

Okategoriserat Permalink1

Hej på er! Har haft en hel-lugn dag i dag, så himla skönt. På förmiddagen åkte jag och mammsen och käkade lunch tillsammans innan vi åkte och hämtade lite virke. Sedan nu på eftermiddagen hakade jag på ett gäng till Timrå som skulle hoppa lite terränghinder!😍 Jag och Rasmus skulle ha varit med egentligen men ja, han hann ju bli såld. Så istället fick jag avundsjukt stå och titta på! Såg så jäkla roligt ut och förhoppningsvis hinner vi med en sväng till innan vintern kommer och då kan jag också vara med och skutta lite😀


Men tyvärr får jag vänta 2,5 vecka till besiktningen😫 Fy vilken lång väntan, men jag hoppas verkligen att det är värt det. Den som väntar på något gott... men som sagt, vågar inte hoppas på för mycket, men om allt går vägen så står jag snart som ägare på en drömhäst. Fy, haha, så nervöst. 

Jaja, ingen mening att grubbla! Men om lite drygt 2 veckor så är det alltså dags. Fram till dess ska jag försöka jobba ännu mer och ta det lugnt däremellan.


#1 - - Erika Pettersson:

Har du sålt honom? Ni som var så fina ihop, men hoppas du o din nya kommer funka bra ihop. 😊

Till top