melinajaderblom.blogg.se

Tisdag och nya bilder

Okategoriserat Permalink2
Blev väldigt sent i går, jobbade till 22:30 och därefter skulle hästarna in. Sedan var jag tvungen att stå och mysa med Cristallo innan jag till slut fick tvinga mig hem. 

Innan jobbet och insläppet hann jag ju dock med en del också, ett pass på gymmet och en ridtur på C. Vi red till grannens rundbana för ett lättare joggpass. Skrittade två varv så han fick se sig runt och slappna av innan vi började trava. Det har smält väldigt mycket nu så det var en hel del vatten på vissa ställen, ingen höjdare tyckte C och blev därför spänd emellanåt. Men bitvis fin! Travade något varv med fokus på framåtbjudning precis som vanligt när han blir spänd. 

Tog några galopper också innan jag travade av honom. Superduktig kille som faktiskt skötte sig över förväntan och kunde hålla fokus mycket bättre i dag än sist vi red på rundbanan, även när han blev spänd och tittig. Travade sedan av en mycket nöjd häst innan jag hoppade av och promenerade hem med honom. 

Vaknade 07:30 och har ätit en ordentlig frukost och ska snart åka till gymmet. Cristallo vilar i dag och i morgon så jag har inte så mycket mer på agendan än jobb och gym.

Här är lite bilder från häromdagen! Ingen toppendag för Cristallo men han fastnade på bild ändå! (null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


#1 - - Anonym:

Wow!

#2 - - Erika Pettersson:

Fin han är 😊

Till top