melinajaderblom.blogg.se

Fredag

Okategoriserat Permalink1
God morgon! Fick efter många om och men långledigt så jag är ledig fredag-söndag denna vecka, vilken lyx!! Sömnen i natt är inget att skryta om då jag vaknat sisådär två gånger i timmen hela natten, vaknade dock vid 08 och kände mig utvilad och kunde inte somna om. 

Frukosten är intagen och jag tänkte nu ta och åka till gymmet, därefter måste jag ut till Birsta en sväng. Crille funderar jag på att lasta och åka till havet med, dock blåser det en del just nu, så får se om det lugnar ner sig under dagen. Har på känn att det kommer bli väldigt intressant att introducera havet för honom, haha. Det är inte jätteofta han är överdramatisk men när det kommer till vatten, eller att på något vis bli blöt så vill han fly fältet. Men med en kompis framför så ska han nog fatta tycke för det också 😁

Har för tillfället stenkoll på allt jag stoppar i mig under dagarna och har insett att jag får i mig alldeles för lite vatten... det glöms liksom bort, och jag gissar att jag inte är ensam om det. Något som verkligen hjälper mig att få i mig vätska är lite frysta hallon i! Numer får jag lätt i mig 0,5l direkt på morgonen! 
(null)

#1 - - Erika Pettersson:

Att smaksätta vattnet underlättar 🙂
Vatten är så viktigt.

Till top