melinajaderblom.blogg.se

Lördag

Okategoriserat Permalink0
Humöret var inte på topp imorse när jag får samtal från jobbet efter bara 3,5 timmes sömn om något totalt oviktigt. Huuua. Inte lyckats somna om mer än 15 minuter heller. 

Nåja! I går fick Crille på sig tappskon (igen), nu har vi kommit överens om att de ska sitta på plats för det är fasen inte kul att betala för något så onödigt. Aldrig haft större problem med tappskor på tidigare hästar men lilleman har lyckats 3-4 gånger redan. Så nu har han lovat mig att inte plocka av sig några fler haha. 

Stängde på jobbet i går, sedan blev det raka vägen till gymmet och därefter åkte jag och Sonya till dubbel E och umgicks lite innan vi åkte ner till stan en sväng. I gymkläderna och allt haha, spontant är bäst va..?😅 Kom inte hem fören vid 03:30 och därefter kunde jag inte somna utan höll på och donade lite i mitt rum ett tag. Därav var det inte så uppskattat när telefonen tokringer strax efter 08 bara för att prata om ett pass om 1,5 vecka. På måndag ska jag lämna in min telefon på lagning och det ska faktiskt bli jäkligt skönt att vara utan den ett tag😂 

Jag stänger hela helgen och Cristallo vilar som sagt hela veckan ut, så jag kommer inte göra så mycket annat än att jobba och träna. Försöka umgås lite med mina fina vänner om orken räcker till. Nu - lunch!  (null)

Till top