melinajaderblom.blogg.se

Nattbloggning

Okategoriserat Permalink1
Nyss kommit hem från ett sent pass på gymmet, har som sagt stängt på jobbet så klockan hinner bli rätt mycket. Körde bröst och biceps och avslutade sedan med intervaller, fy faaasen vad  det brände och det bara rann svett om mig efteråt. Jösses haha, men så jäkla skönt. 

Cristallo börjar bli väldigt rastlös nu, det syns både i boxen och som han donar i hagen. Tur han har många likasinnade kompisar😉 Han trivs verkligen så jäkla bra hos Gunnsan, jag också för den delen. Är så glad att vi flyttade dit, har varit en liten dröm sedan många många år tillbaka då det trots att det är en stor anläggning med mycket hästar och rörelse så får de verkligen leva det perfekta hästlivet med lång utevistelse, fri tillgång på hö, i flock och med tillgång till ligghall. Är ofta svårt att hitta den kombon tillsammans med bra träningsmöjligheter, ridhus och inte mitt ute i ingenstans. Nej men vi trivs toppen båda två!

Nu svävade jag iväg lite haha. Hur som helst är det bra att vilan är över nu tycker nog C. I morgon ska han longeras eller ev ridas lite lätt och till veckan ska jag påbörja inhoppningen (HUR KUL!!). Sedan funderar jag på att åka och kika på hoppträning i morgon kväll.  Men nu - sova, börjar jobba om 7 timmar haha  (null)

(null)

(null)

(null)

#1 - - Erika Pettersson:

Härligt att det blev så bra med flytten :)

Till top