melinajaderblom.blogg.se

Otroligt taggad

Permalink4
Är så sjukt taggad inför kommande tävlingssäsong! Känner på mig att det kommer bli ett sånt roligt år, har så mycket grejer jag vill hinna med just med Sopot. Vill utvecklas, bli så bra vi kan och faktiskt, klättra i klasserna! Förhoppningsvis fortsätter det gå framåt för oss i dressyren också, skulle vara så kul!
 
#1 - - linnea:

jaaaa tävla tävla !!! :) Superkul!

Svar: hihi :D
Melina Jäderblom

#2 - - Julia:

Åhh jag är såå taggad :D
Jag håller på och letar efter en ny häst åt mig som har lite mera kapacitet till tävling så jag hoppas att jag hittar en perfekt liten pärla åt mig nu lagom till att tävlings säsongen precis dragit igrång!
Jag ska faktiskt åka och provrida ett sto nu på lördag :D

Svar: Härligt! Lycka till :D
Melina Jäderblom

#3 - - Marta:

Det kommer säkert gå jätte bra för er!

Svar: Haha, ja det skulle vara kul iallafall hihi!
Melina Jäderblom

#4 - - karin:

Är så imponerad över dig Melina! Allt du gör ser så himla lätt ut! du och Sopotär verkligen superfina tillsamans :D

Svar: Aw :D
Melina Jäderblom

Till top