melinajaderblom.blogg.se

Lång dag

Personligt Permalink0
Den här dagen har känts otroligt lång, men har inte fått någonting vettigt gjort alls i stort sett. Hästarna har jag inte ridit, var för varmt mitt på dagen och vid 18 tiden skulle jag följa med Fia på hoppträning, så det var ju kul i alla fall! Fotade henne och Lima, sedan åkte vi och käkade, kom hem ganska sent så orkade inte rida då. Släppte Sopot i sommarhagen och då sprang båda två runt och busade lite, så liite motion fick de ju! Var jättesvårt att fota där Fia red idag, var både skugga och sol, sedan molning och sedan sol igen. Så hann ibland inte ändra slutartiden och iso osv. men vill ni se bilderna så kan ni kika in på hennes blogg HÄR!
 
Jag som sover ganska dåligt ska nog ta och gå och lägga mig nu, är verkligen jättetrött! Men vi hörs i morgon fina ni <3
Till top