melinajaderblom.blogg.se

Suck

Okategoriserat Permalink3
Tille har fått en tappsko igen, och i dag skulle hovslagaren komma (vilket vi bestämde för 1,5 vecka sedan). Men det slutade med att hon skickade ett sms där det stod att hon inte vill sko honom något mer och att vi fick leta en ny.... Alltså 16:15, en kvart efter att hon egentligen skulle ha kommit. Och att hitta någon som kan slå på tappskor samma dag som man ringer - det är ju nästan omöjligt. Det ska nämligen komma en tjej och kolla på Tille i morgon, men ja, nu går det ju inte att rida. Inte nog med det, han har även blivit sparkad på ena framknät och var rätt svullen, men han var inte varm och han var inte halt, däremot såg han lite stel ut. 
 
Jävla skit alltså, känns som att allt går emot oss nu. Ibland funderar man på varför man inte bara håller på med fotboll, där är man inte beroende av någon annan och man har bara ansvar för sig själv. Nä, nu ska jag slå på en film och sedan somna, vi får ju faktiskt lov i morgon, så lite glad borde jag väl vara. Har däremot massor av saker planerade ända fram tills på Torsdag nästa vecka, så lär väl knappast bli någon vila för min del. Nog med klagande, vi hörs i morgon :*
 
Som sagt, nya bilder behövs haha... Senaste bilderna är på de två hästarna jag provridit liksom
#1 - - Hanna :

Känner du ingen som typ har gått en tappsko-kurs. Jag har så tur att hon som jag rider för kan slå på tappskor.

#2 - - Linda:

Men vad är det för en oseriös hovslagare? Fy så fult!

#3 - - Erika Pettersson:

Väldigt dålig hovslagare måste jag säga!! :/

Till top