melinajaderblom.blogg.se

God morgon!

Personligt Permalink2
Wiho inatt har jag sovit jättebra! Att jag däremot låg i sängen i över 1,5 timme innan jag kunde somna och att jag vaknade vid 07 är en annan femma ;) Jag sitter nu i soffan och äter frukost, har faktiskt börjat bli riktigt bra på det nu och det känns jättebra! Förut åt jag aldrig frukost, aldrig haha. 
 
I dag är det jobb som gäller. från 10-18. Jag som skulle ha varit ledig hela denna lov-vecka har fått pass varje dag nu förutom i går och på Fredag, men då tänker jag faktiskt vara ledig också. Efter jobbet ska jag bara vara hemma, Ida har Doreen i dag så jag slipper skynda dit efter jobbet. Har en känsla av att jag kommer behöva stanna längre nämligen. 
 
Nog babblat, nu ska jag ta och börja göra mig iordning, vi hörs senare i kväll! 
 
#1 - - Erika Pettersson:

Skönt att du har hjälp med henne när du jobbar :)

#2 - - Erika Pettersson:

Skönt att du har hjälp med henne när du jobbar :)

Till top