melinajaderblom.blogg.se

Update

Okategoriserat Permalink3
Så, som vissa kanske såg på min instagram i går så var jag iväg och kollade på en häst. Och i dag kom en superduktig och snäll kvinna och provred Rasmus. La ut en intressekoll på honom, den låg ute typ inte ens ett dygn, sedan kom det in så många svar och jag fick så ont i magen att jag tog bort den. Dock hann jag få kontakt med denna kvinnan då, som väldigt gärna ville komma och träffa oss och sagt och gjort, i dag kom hon då och det klickade direkt.
 
Ingenting är bestämt, allt är på ett sätt väldigt oklart men ändå inte. Det gör fysiskt ont i mig att ens tänka dessa tankar men de har alltid funnits där, sedan dag ett. Ni som har varit med vet, och förstår nog troligtvis också. Det gör även de få som jag pratat och ventilerat detta med.
 
Som sagt, ingenting är bestämd eller någonting och jag vet inte om jag är redo att ta det här beslutet. Det absolut tuffaste beslutet någonsin i hästväg. Det finns så många "men tänk om" och "kanske". Det enda som är kristallklart är att jag kommer göra allt för att min älskade prins ska ha det så bra som möjligt, oavsett om det är med mitt namn på ägarbeviset eller inte. Han är bara värd det allra bästa. 
 
Ville bara att ni skulle veta. Och ville även skriva lite. Fy.. åh vad jag inte vill det här egentligen men som det är nu och har varit alldeles för länge så är det inte roligt. Usch nu måste jag slå på en feel-good film och bara försöka släppa det här ett tag. Med det här sagt så hörs vi när vi hörs, ha det bäst!
 
 
#1 - - Fia:

Allt ordnar sig på ett eller annat sätt . Jag tycker du är klok som väljer att se andra lösningar för både dig och Rasmus. Vad du än beslutar dig för så kommer det bli bra <3

Svar: Tack tack tack! <3
Melina Jäderblom

#2 - - Lina Carlzén:

Det är inte alltid det klickar och hästar kommer och går genom hela livet.Så var det med mig och Magnus, även om han var superhärlig och rida och jag haft han sen han var föl så var han inte min typ av häst.Så det var skitjobbigt att sälja han.. Dock så tror jag att det är påväg att lossna för er båda. Ni har utvecklats väldigt mycket på sista månaderna även om resultatet på tävling inte varit det bästa varje gång så vet jag att det kommer lossna 😀Vill du ha hjälp någon dag så är det bara att höra av sig 😊

#3 - - Erika Pettersson:

Tycker ni har gått framåt otroligt fort och ni har inte hängt ihop så länge trots allt!
Du gör ju så otroligt bra jobb med honom ge inte upp riktigt än är mitt råd 😊

Ge de mer tid o så ni kommer säkert komma långt!

Till top