melinajaderblom.blogg.se

Tisdag

Okategoriserat Permalink0
En lugn dag i dag, skönt. Bara jobbat, fixat stallet och sedan varit på Birsta en sväng efter det, klockan har dock hunnit bli mycket ändå. Inhandlade ett till par träningstights och lite småsaker. Ångesten över att spendera pengar på sig själv är total, annats det när det kommer till att köpa grejer till hästarna haha. 

På tal om det så kommer äntligen Jossan och kollar cristallo i morgon! Ska bli kul att höra vad hon har att säga om honom. Hon ringde tidigare i dag för att kolla om det var säkert art komma till vårat stall då det nämligen går kvarka här på ön nu. Grova påhopp kryllar och hårda ord kastas hejvilt så jag håller mig i bakgrunden och är tyst tills fakta kommer fram. Rykten sprids som löpeld, speciellt bland oroligt hästfolk och istället för att fråga personen i fråga skrivs det en massa påståenden och osäkra spekulationer på sociala medier. Nja, not my cup of Tea. Även fast det självklart kan ifrågasättas varför ingen information utgivits så finns det bättre sätt att lösa det än att avreagera sig på sina medier. 

Hos oss är pollarna friska i alla fall och jag håller mig hemma på gården nu ett tag för att vara på den säkra sidan / tjejen med otur hehe.. och hoppas på att de drabbade hästarna blir friska snart✊🏼. Nu måste jag sova känner jag. Natti😁 (null)



Till top