melinajaderblom.blogg.se

Wow

Okategoriserat Permalink1
Alltså wow!! Ett kort pass på 20 minuter men jag sken som en sol hela tiden. Shit vilken känsla han bjöd på i dag. Red på rundbanan, bara skritt bortsett från två varv i trav och han kändes så jäkla fin. Framme för skänkeln, balanserad och i en lite längre form där han verkligen längde ut steget även i traven. Känner mig verkligen taggad inför morgondagen!

Då är det nämligen dags för Cristallos allra första p&j. Har bara ett mål och det är att åka därifrån med en glad polle. Ska bli roligt! Och spännande att se vad lilleman tycker om allt.  (null)
(null)

Juste. I dag började jag operation få Crille att acceptera vatten. Han hatar ju vatten och att bli blöt. Så i dag började vi försiktigt introducera vattenslangen. Har något att bita i där, hua vad jag inte var poppis. Men är man skimmel så finns det inget annat alternativ än att vänja sig, så småningom 😂
#1 - - Lina Carlzén:

Va roligt att det går så bra! 😄

Och jag ser att det skummar i munnen😉 då trampar han igenom kroppen som han ska och vågar ta stöd i munnen. BRA jobbat😃

Till top