melinajaderblom.blogg.se

Finally!!

Okategoriserat Permalink0
Yees äntligen en hel natt utan en massa uppvak flera gånger, gud vilken skillnad det känns i kroppen av att bara få sova och dessutom vakna utvilad. Tror både huvudet och kroppen är lite lätt tömda på energi just nu, speciellt efter de senaste dagarna som gett mig huvudbry på en ny nivå. Börjar verkligen känna att jag måste flytta nu men det är mycket som ska gå ihop... speciellt pengamässigt, det sista jag vill just nu är att sälja C men han kostar ju en hel del och pengar växer ju inte på träd. Hade lönesamtal i går så nu känner jag mig mer hoppfull i alla fall! 

Hur som helst! Tisdag i dag och jag jobbar eftermiddag vilket innebär att jag ska rulla mot Cristallo så fort jag dragit på mig lite kläder. Är så svårt att klä sig rätt nu tycker jag🤔 lite bomjobb från backen står på schemat, men jag tror faktiskt att jag rider honom till paddocken istället för att promenera då jag kände av knäet rätt bra i går efter jobbet. Alternativt att han går i klätterbacken i dag och får jogga över lite bommar i morgon. 

Dags att sätta igång, klockan tickar på! Jobbar 14-22:30 i dag så ska försöka hinna med så mycket som möjligt innan dess. 
(null)

Till top