melinajaderblom.blogg.se

VAD FAN

Permalink4
Är så otroligt förbannad nu, ni ser själva hur bloggen ser ut just nu?! Gjorde ingenting, var inne på min design-blogg för att börja på min nya, men helt plötsligt så var jag på min riktiga. Så nu är det kaos. Förstår ingenting av det nya design "systemet" och det finns inget värre än en ful blogg. HJÄLP någon?!
#1 - - ・゚♥ ✞ ✧:* Nᴇᴀ - pasteller och hästar *:・゚♥ ✧* ▲:

HAHAHAHA stackaren! <3
sitter och skrattar lite, men vet hur det känns! har hänt mig! Sen dess sparar jag alltid mina kodsidor i word-dokument ;)

#2 - - Frida:

Fick precis världens bästa tips! Kika in det här inlägget som visar hur man får tillbaka gamla kodmallarna: http://pixelie.webblogg.se/2013/november/i-like-bloggse-again-d-2.html#read

Svar: Haha vad läskigt, tänkte precis skriva till dig! Gör du headers till andra? :)
Melina Jäderblom

#3 - - Lovisa Ivarsson:

Typiskt Blogg.se att krångla till det så där. Dem har alltid buggar och fel som man hela tiden, regelbundet, ska felrapportera. Fullständigt opålitligt. Därav jag flyttade till WordPress. Rekommenderar att andra också gör det om dem upplever besvär av en bloggportal, men som inte riktigt vågar överväga att byta. Det är drygt, men det kan bli mycket bättre. Personligen är det ett av dem bästa saker jag gjort.

Hur du än bestämmer dig för att göra önskar jag dig lycka till och att det löser sig! :)

Svar: Jaa, kunde inte ha sagt det bättre själv! Har faktiskt bytt till horseworld nu, hoppas verkligen det fungerar bättre! :)
Melina Jäderblom

#4 - - Frida:

Sv: Jag har en liten paus med designer, men en header kan jag väl alltid försöka fixa! ;)

Till top