melinajaderblom.blogg.se

Åh vad jag kommer sakna dig

Permalink17
Imorgon åker han, har inte riktigt smält det än men hua vad jag kommer sakna fin ponnyn. Han är en så otroligt härlig ponny, fina Catch.. :(
#1 - - caroline :

Fina Bilder på dig och catch <3

Svar: aw!
Melina Jäderblom

#2 - - Sandra:

Åh så fina ni är!<3

Svar: åh tack♥
Melina Jäderblom

#3 - - Melinda:

Åh såå sjukt fina ni är! :')

Svar: åh tack!
Melina Jäderblom

#4 - - frida:

jätte fina bilder!<3 kommer din nya imorgon?

Svar: aw, inte riktigt bestämt ännu:)
Melina Jäderblom

#5 - - Sara:

Så fina! :) men tråkigt att du blev tvungen att sälja han:/

Svar: tack! Ja känns jätte tråkigt:((
Melina Jäderblom

#6 - - Linnéa:

Fina!:) Kram

Svar: aw, tack! Kram
Melina Jäderblom

#7 - - Frida Lindqvist:

Så fina ni är! ♥ Tråkigt att de var tvunget att bli så.. :/

Svar: taack♥
Melina Jäderblom

#8 - - Julia:

Ni är så fina tillsammans! Hoppas han får det bra på nya stället :)

Svar: aw! Ja han kommer få det jättebra! :)
Melina Jäderblom

#9 - - Ejly:

Det löser sig gullet, det gör det alltid på något sätt!

Svar: gullee
Melina Jäderblom

#10 - - Tuuli Elmgren:

Ni är så fina tillsammans! Men jag tror att han kommer att få det superbra, du behöver inte oroa dig! Du är väldigt duktig och det ska bli kul med den nya hästen <3 DU är bäst!

Svar: aw♥♥
Melina Jäderblom

#11 - - Maja:

Hej! Melina jag är verkligen ditt STÖRSTA fan!! Sjukt fina bilder.. Han är så fin och ni passar perfekt, riktigt synd. Jag har börjat trickträna min lilla ponny lite. Eller puss kan gon. SNÄLLA skulle du kunna skriva ett inlägg steg för steg hur man lär något tricks? Isåfall skulle jag bli överlycklig och du skulle hjälpa mig och många andra. Du är verkligen min förebild och det skulle vara stort för mig om du kolla in min blogg , gärna en kommentar. Det skulle göra mig till världens lyckligaste tjej.
Kram

Svar: Åh vad gullig du är! :') Hade tänkt göra det faktiskt hihi!
Melina Jäderblom

#12 - - Josäfin Andersson :

Åh så fina :(

Svar: aw..♥
Melina Jäderblom

#13 - - Marta:

Ni är så fina ihop! Så synd att det inte fungerar mellan han och Sopot.
Vet precis hur du känner, gick genom en likande grej för 3 månader sen. Tiden läker sår, men minnen kommer alltid finnas kvar!

Svar: aw.. ja så är det ju, det ordnar sig alltid i slutändan!
Melina Jäderblom

#14 - - Klara:

Du har gjort ett sånt otroligt bra jobb med den ponnyn, ni är så sjukt fina ihop<3

Svar:
Melina Jäderblom

#15 - - malin:

åååh, nu gråter jag... åååh, ni passade juu på bra ihop.. ååååååh :'( usch!

Svar: aw...
Melina Jäderblom

#16 - - Lina :

åhh så hiimla fina bilder!!
mår typ dåligt av tanken att ni ska skiljas åt:(<3

#17 - - Emelie:

Han kommer få det så bra så, och du får säkert komma och hälsa på hur mycket du vill! Lycka till med den nya storhästen, det kommer bli superbra! :) / Emelie

Svar: Det är jag övertygad om, vad kul att du har blogg så jag kan fortsätta följa honom! :)) Tack!
Melina Jäderblom

Till top