melinajaderblom.blogg.se

Sleep over!

Permalink7
Ska sova på skolan ikväll, hela våran klass ska åka dit och spendera natten där! Känner mig inte på humör överhuvudtaget idag, så ska bli kul att umgås med mina fina vänner hela kvällen. Hästarna ska få njuta av deras fina hage hela dagen idag, imorgon ska Tille köras igång igen också! Taggaaad.
#1 - - Anonym:

vad har hänt med tille? varför hopptränar du inte honom?
Vill också säga att du är en stor förebild och är super duktig på att rida!:-) och du har jätte fina hästar!:-D <3

Svar: Jag hopptränar honom, han har bara varit lite tunn nu så han har fått äta upp sig:) Åh vad glad jag blir!
Melina Jäderblom

#2 - - Linnéa:

Hur gör du så att ingen får fång har du något speciellt knep?
Din blogg är bäst :)

#3 - - Alexandra:

Fin blogg! :)

#4 - - Annika:

Söt bild :)

#5 - - Linnéa:

Jätte fin blogg :)
#skickavidarenätkärlek (om du inte vet vad det betyder så betyder det att du ska skriva en snäll kommentar på 5 bloggar och avsluta med #skickavidarenätkärlek. Denna i sin tur fortsätter med 5 bloggar) Hjälp till att sprida detta. Nellie Berntsson som dragit igång detta för att stoppa näthat

#6 - - Matilda:

Åh vilken fin bild!!

#7 - - Emmo:

Var är du melina jag är typ orolig :(

Till top