melinajaderblom.blogg.se

Nu är det gjort

Okategoriserat Permalink9
 
#1 - - Matilda - tonårsliv i rullstol:

Åh lilla Sopis <3

#2 - - Fia:

Finaste lilla sopan <3

#3 - - Josefine ♔:

Åh.. Hade sååå gärna velat få den chansen att få låna den fina hästen.. Dock är det ju väldigt långt bort.. :/

#4 - - Erika Pettersson:

Hoppas du hittar någon vettig fodervärd åt honom. :)

#5 - - Tora:

Skulle jättegärna vilja låna honom med min kompis men tyvärr bor du så långt bort och jag har andra aktiviteter jag inte är beredd att lämna för en häst<3

#6 - - emmie:

Är han enögd? Såfall fy f*n vad coolt! Grymt jobb av dig som kämpar såpass bra och tagit dig till den nivå ni rider på! Grymt coolt!
Hoppas han får en ny grym ryttare som tar väl hand om honm!♡♡

Svar: Åh, made my day. Tusen tack <3
Melina Jäderblom

#7 - - Tilde:

Hej! Skulle han funka som läromästare?
Jag letar efter en ponny/häst som är lätt att ha och göra med i alla sammanhang då jag mest har ridit svåra hästar så jag inte har kunnat lära mig så mkt
Jag rider för bra tränare men då hästarna har varit väldigt svåra har det varit svårt att komma vidare stadiet där man mest kämpar för att det ska funka.
Skriver här först då jag ville kolla om det skulle passa dig :)

#8 - - Tilde:

Om det låter intressant kan jag maila men ville kolla om det lät intressant för dig.
Dock bor jag en bit iväg.

Svar: Skicka gärna ett mail! Vart bor du?
Melina Jäderblom

#9 - - Thelma:

OMG din header är så fin! var bara tvungen att säga det<3

Till top