melinajaderblom.blogg.se

Back to school

Personligt Permalink0
GUD säger jag bara, vart fan tog sommarlovet vägen?! Det har gått så otroligt fort och jag vill inte alls tillbaka till skolan. Brukar annars känna att det kan vara ganska skönt att komma tillbaka, ha mer koll på vad som händer på dagarna och mer rutin. Men har inte ens gjort hälften av det jag velat den här sommaren så känner mig liksom inte "klar". Menmen, inte mycket att göra, bara att försöka vara positiv och kämpa på, nästa år börjar jag trean och sedan - studenten. Som sagt, bara att kämpa på! 
 
Försökte ungefär hela dagen igår påväg hem att blogga, men min telefon har fått slut på surf och den långsammaren (gratis) surfen är såååå långsam, så det gick inte. Kom hem jättesent igår och har fått typ tre timmars sömn, känner mig dock inte trött alls just nu! Men hann inte fota grejerna jag köpte igår och så, men det kommer senare idag eller i morgon, lovar! Kändes inte som att jag köpt så mycket när vi packade i bilen, men alltså inatt när jag bar upp allt till rummet, herregud haha, förstår att det blev så dyrt! 
 
 
 
Till top