melinajaderblom.blogg.se

Sadelträsket...

Permalink2
Jag blir inte klok på det här förbannade sadelträsket på ren svenska. Folk har provat min sadel men den har inte legat bra, jag har provat sadlar på Tille men de har i sin tur inte heller legat bra. Måste ju dessutom bli av med min innan jag kan köpa en ny, men den blir ju aldrig såld, såklart. Men igår när jag var inne på hästnet så såg jag en sadel som jag verkligen tror kan ligga bra på T! En Kieffer! De flesta är speciellt utformade för att passa hästar med mycket manke plus att de såg ut att vara otroligt sköna! Måste försöka få tag på en här i S-vall och prova för att se om det skulle kunna vara en sadel för honom... Men först, sälja min.
 
#1 - - Natalie:

Ett tips är att ta ut Sharpman Sadelutprovare. De kan hitta en bra sadel till din häst och kan nästan alltid ta din gamla i utbyte :)

#2 - - Emma Malm:

Prova sadlar är bland det värsta jag vet. Alltid är det nåt som inte är bra!

Till top