melinajaderblom.blogg.se

5 things

Personligt Permalink0
* Jag vill jobba utomlands efter att jag tagit studenten, gärna med något som har med hästar att göra. Att jobba på ett stort tävlingsstall hade varit fantastiskt roligt och även otroligt givande, tror jag! 
 
* Jag vill tatuera mig så fort jag fyllt 18. Vet på ett ungefär vad jag vill ha, såklart har jag fått inspiration från Ed sheerans låtar, vad annars liksom.
 
* Jag älskar serier, men vill nästan aldrig kolla klart på dem - då är det ju slut haha. Det är minst 4 serier som jag bara slutat kolla på, just för att jag inte vill att det ska vara slut på riktigt ;)
 
ÄLSKAR att köpa hästsaker, brände säkert 90% av pengarna jag tjänade ihop i somras när jag sommarjobbade på hästsaker... Många tusenlappar på bara några veckor. 
 
* En av mina största önskningar just nu är att flytta till en hästgård, det vore drömmen. Har fått ett helt annat intresse nu på senaste tiden, vill verkligen lägga ner hela min själv i Tille och få honom till den bästa hästen jag någonsin har haft, vilket han iof redan är, men ni förstår vad jag menar. Jag vill spendera så mycket tid som möjligt med honom och ge honom de bästa förutsättningarna jag kan för att få honom till toppen, och att ha honom 10 meter från huset skulle ju underlätta enormt. 
Till top