melinajaderblom.blogg.se

En liten dröm

Bilder Permalink6
En sak jag funderat ett tag nu på är fotografering, älskar verkligen att fota och tycker det är jätteroligt att sedan redigera bilderna och sedan skicka dem till de jag fotat. Något jag verkligen skulle tycka vara roligt är att göra det oftare, och till slut kunna ta betalt för det, ingen hög summa, men bara en liten slant liksom, mest för att man ändå lägger ner väldigt mycket tid på det. Tycker att allt för många fotografer (i alla fall häromkring) tar alldeles för mycket betalt, bilderna blir fantastiska, men det är fortfarande väldigt dyrt. Dock är folk villiga att betala det, så intresset finns ju uppenbarligen! 
 
Hmm, nä jag ska spåna vidare på det här och sedan i trean ska jag inrikta mig på endast foto, vill bli så bra jag bara kan! Och jag sitter fortfarande och fotar med originalobjektivet (18-55) så nya objektiv ska jag verkligen införskaffa mig! Vi får se vart det här leder, men jag tycker att det är otroligt roligt att fota, och det är ju det viktigaste!
 
Några bilder jag fotat på fina Fia och Lima
#1 - - Malin Ottenbäck:

Åh vilka fina bilder!

#2 - - Anonym:

Du är grymt duktig fotograf, tror du kan gå riktigt långt inom det :D

#3 - - Anonym:

Självklart ska du börja ta betalt :)
Du är superduktig och lägger ju ner mycket tid när du både fotar och efteråt :)

#4 - - Josäfin Andersson :

galet fina bilder! Verkligen något du borde göra oftare! :D

#5 - - Fia:

<3 Det har jag ju sagt länge att du ska göra ju ;) du är fantastiskt duktig på det du gör och jag är evigt tacksam för alla fina bilder du tagit på mig genom åren

#6 - - lina:

Håller med om att många tar väldigt mycket betalt för sina foton!
Jag tycker det är jättekul att fotografera och kan ta en symbolisk summa. Men samtidigt så får man ofta minst 50 högupplösta foton =)

Svar: Det tycker jag du gör rätt i, du är ju så himla duktig! :)
Melina Jäderblom

Till top