melinajaderblom.blogg.se

Ny vecka

Permalink1
Nya möjligheter. Den här veckan kommer innebära väldigt mycket, ett nytt kapitel kommer börja, kort sagt. Ser både fram emot det men är samtidigt lite nervös, men det vore ju konstigt om jag inte var det. Men nu ska jag inte skriva massor om det! 
 
Idag fyller min lillebror år, så honom ska vi självklart fira! Har bara två lektioner idag och när jag har slutat ska jag gå ner till Sushi house och äta med familjen + mormor och farmor. Har velat äta sushi jättelänge, är glad att jag lärt mig äta det nu! Det är ju en lite annorlunda smak, minst sagt haha. Sedan ska vi hem, jag ska rida och sedan är det plugg som gäller innan jag ska sova. Så kommer vara väldigt trött ikväll. 
 
Nu ska jag ta och göra mig iordning, hade gärnat sovit några timmar till meen... Vi hörs sedan! 
 
Älskling.
#1 - - Ida:

Så fin!

Till top