melinajaderblom.blogg.se

Fredag!

Okategoriserat Permalink0
Den här veckan gick ju hur fort som helst! Herregud, vi närmar oss sommaren med stormsteg ju! :D Sitter just nu i skolan och väntar på att lektionen efter lunch ska börja. Har nästan hunnit skriva klart mitt tal som jag ska hålla på Torsdag, är nog en av de sämsta texterna jag skrivit men man börjar liksom få slut på ideér när man skrivit tal sisådär 10 gånger det senaste året. Men tyvärr lyssnar ju inte lärare på vad vi elever önskar, inte här i alla fall. 
 
Nog om det, i dag är det som sagt Fredag och i kväll ska jag och mina favoriter åka till Laserhallen! Ska bli sjukt roligt, har aldrig gjort det förut så det ska bli kul att göra något nytt hehe. Efter det ska vi gå och käka någonstans sedan sover jag hos Lucas. Så uppdateringen kommer inte bli superbra, inte för att den brukar vara det men haha. Nä nu ska jag fortsätta plugga, kom precis på att jag ska skriva ett prov under lektionen som börjar snart, så kanske ska kolla igenom det. 
 
Förresten, du som önskade att jag skulle berätta mer om hur det går med försäljnigen av Tille. Nej det känns otroligt ointressant och jobbigt att skriva om, liksom - "i dag fick jag ett mail och två samtal, två ska komma och provrida" "i dag var en tjej och provred men de passade inte ihop" "nu ska han besiktas" osvosv. Ni får veta när allt är klart helt enkelt! 
 
Till top