melinajaderblom.blogg.se

God morgon everybody

Okategoriserat Permalink4
Alltså shit vad trött jag var i morse, hade så sjukt ont i huvudet så jag funderade på att sjukanmäla mig. Men det är bara den här veckan kvar och sedan är det lov, så bestämde mig för att härda ut, för en gångs skull ;) Så sitter nu i klassrummet och väntar på att första lektionen ska börja, har en lång media lektion nu, 2,5 timme för att vara exakt. Men som tur är så är det ganska slappt på medialektionerna så det gör inte så mycket. 
 
I går när Linn skulle rida hade Tille varit totalt galen, så i dag ska vi rida bort till en grusväg i skogen också ska han få jobba ordentligt men både kropp och knopp. För i morgon är det hoppträning som gäller! Förresten, om någon vill följa med och filma då så skulle det vara jättesnällt. Mamma ska ut med jobbet och pappa jobbar, så om någon känner för att agera kameraman så skulle jag bli jätteglad! 
 
Nu ska jag börja med våran uppgift, vi hörs senare! Bjuder på en jättegammal bild, här hade jag bara haft honom i några veckor om jag inte missminner mig! 
 
#1 - - Erika Pettersson:

Fin bild :)

#2 - - Divorce your horse :

Så fina ni är! :)

#3 - - Neapocalypse och tinkerhästen Clooney ・゚♥:

Kul med hoppträning! <3

#4 - - Isabelle Johansson:

Ska sopot komma hem eller ska ni köpa en ny häst?

Till top