melinajaderblom.blogg.se

Nytt och inte så fint

Okategoriserat Permalink0
Var tvungen att få bort vinterdesignen nu, i Juli månad haha.. Det ser ju dock hemstk ut, så måste ta tag i designen nu i veckan så det blir lite ordning här igen! I dag jobbade jag min sista dag på sommarjobbet, skönt men samtidigt inte, skulle behöva några tusen till med tanke på hur mycket jag planerat att göra denna sommar. Men de vi har jobbat hos lovade att höra av sig om de skulle behöva mer hjälp under sommaren + att de även tipsat om mig och Jerre till deras grannar! Så vi verkar ju ha gjort ett relativt bra jobb i alla fall ;)
 
Nästa vecka är det fullt upp som gäller, men mer om det när allt är klart! I morgon ska jag ner till stan en sväng och sedan åka till stallet och skura ur boxen samt fota massa grejer som ska säljas, har hur mycket som helst som jag behöver ha iväg. Bett, träns, täcken, schabrak och en massa skydd, så håll utkik här! 
 
Bild från förra sommaren tror jag, flyghästen<3
Till top