melinajaderblom.blogg.se

Torsdagkväll

Okategoriserat Permalink1
Gud jag är alldeles dagvild... Sitter i soffan nu och har precis redigerat bilderna från i dag, Lucas följde med och fotade dagens ridpass! Tyvärr var inte Sopot på bra humör alls, han var riktigt spänd emellanåt och sjukt på tårna, i dag skulle vi ha hoppat istället ;) Så red bara i 30 minuter, lite i alla gångarter bara så han skulle få jobba lite, så förhoppningsvis är han fin i morgon! 
 
Min sadel hinner nog inte komma förens på Måndag heller, åh jag hoppas verkligen att den passar! Har ju dessutom hur många schabrak som helst som jag vill inviga nu ju! ;) Det är verkligen fullt upp just nu, försöker jobba så mycket jag kan/hinner (eftersom det nästan bara är 10h pass så försvinner ju hela dagen och Sopot måste gå) så i morgon ska jag jobba, 10-20, sedan får det bli en kvällstur. Valde att inte jobba i helgen utan på Måndag och Tisdag istället, så det känns bra! Måste få in så mycket pengar jag bara kan, drömmen hade ju varit att kunna ha råd med en transport och betala den själv, så småningom då såklart, men det hade jag verkligen velat! 
 
Nu ska jag hoppa in i duschen och äta lite melon innan jag går och lägger mig, låång dag i morgon. Här är några bilder från i dag datorn/blogg.se laggar så bilderna får ni i morgon istället!
 
#1 - - Amanda:

Vart jobbar du? 😍

Svar: Burger king! :D
Melina Jäderblom

Till top